آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت
آموزش سئو - SEO Learning

آموزش سئو - SEO Learning

سئو ، آموزش سئو ، افزایش رتبه و محبوبیت سایت ، بهینه سازی سایت

روشهای ایده آل گوگل بمنظور بازاریابی سایت و وبلاگ

بلاگینگ مهمان: رنکینگ توسط لینک هایی که به سایت شما داده می شود بهبود و بمرور افزایش می یابد. برای این منظور می توانید در رسانه های دیجیتال و وبلاگ های دیگر پست مهمان بنویسید و یا در بحثهای دیگران شرکت کرده و کامنت بگذارید.


در رابطه با خدمات و محصولاتی که شرکت یا موسسه شما ارائه می دهد بحث و گفتگو کنید و از خوانندگان دعوت کنید تا از وب سایت شما برای دریافت اطلاعات بیشتر بازدید کنند. و درخواست ها و مشکلات شان را از طریق سایت پیگیری کنند نه ایمیل!

 

ادامه مطلب ...

زیر سوال رفتن تدابیر امنیتی گوگل درباره امنیت مرورگر کروم

اگر کسی جلوی سیستم تان بنشیند و بلافاصله به تمام رمزهای ذخیره شده تان در مرورگر کروم دسترسی پیدا کند چه حسی به شما دست می دهد؟ آیا اعتماد تان به این مرورگر هم چنان 100 درصد باقی خواهد ماند؟ آیا احساس خطر نمی کنید؟

به تازگی یک طراح وب به نام الیوت کیمبر توانسته به راحتی تدابیر امنیتی گوگل را زیر سوال ببرد. وی نشان داده است که با وارد کردن یک آدرس وب یا URL ساده (البته به شرط دسترسی فیزیکی به کامپیوتر شما) می توان رمزهای ذخیره شده در مرورگر گوگل کروم را براحتی مشاهده کرد.
 
ادامه مطلب ...

تاثیر نحوه طراحی سایت بر رتبه آن در موتورهای جستجوگر

طراحی خوب یک سایت علاوه بر اینکه می تواند باعث جذب بازدیدکنندگان زیادی شود می تواند باعث افزایش رتبه سایت در موتور جستجو شده و تعداد بازدیدکننده از طریق موتور جستجو را نیز افزایش دهد. به این منظور پارامترهای مهم در طراحی یک سایت را که از نظر متورهای جستجو هم مهم هستند را ارزیابی می نمائیم.
 
ادامه مطلب ...

بررسی 10 دلیل کاهش رتبه وب سایت در موتور جستجوی گوگل

ترافیک بازدیدکنندگانی که موتورهای جستجوگر مانند گوگل به سایت ما ارسال می کنند در حقیقت یکی از فرصت هایی است که ما می توانیم در تجارت و یا کار خود از آن برای افزایش درآمد و فروش محصولات استفاده کنیم. تصور کنید اگر این بازدیدکنندگان تنها 1 ماه از طریق موتورهای جستجوگر به سایت ما وارد نشوند چه اتفاقی می افتد؟ آیا این به معنای یک شکست برای ادامه فعالیت و رسیدن به هدف اصلی سایت فرضی ما نیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که موتور جستجوگر گوگل، رتبه سایت ما را در صفحه نمایش نتایج جستجو به کاربران اینترنتی کاهش دهد و همچنین گوگل پیجرنک سایت ما را کاهش دهد. شما با آشنایی یا این دلایل کاهش رتبه می توانید از کاهش رتبه سایت خود در آینده در موتورهای جستجوگر جلوگیری کنید و یا در صورتی که هم اکنون این کاهش رتبه برای سایت شما اتفاق افتاده است راه حل های دقیق تری را برای افزایش رتبه سایت خود انتخاب کنید. همچنین این نوشته می تواند اطلاعات خوبی را در اختیار افرادی قرار دهد که در رشته بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر (سئو) فعالیت می کنند تا در بررسی و آنالیز سایت هایی که بهینه سازی آن ها را بر عهده دارند از دلیل کاهش رتبه های ناگهانی باخبر شوند.

در این پست وبلاگ ایران سئو با 10 دلیل مهم و واضح کاهش رتبه سایت ها و وبلاگ ها آشنا می شویم.
 
ادامه مطلب ...